Last updated by at .

איך מזהים סתימה בצינור הניקוד במקרר שלכם?


כאשר תראו את המקרר שלכם מראה טיפות מים על דפנותיו או שיש טיפות חיצוניות שמראות כאילו הוא "מזיע" – יש סיכוי שצינור הניקוד סתום. במצב כזה, המקרר לא יפעל כראוי וזה ידליק לכם נורה אדומה שעליכם לקרוא לאיש מקצוע באופן דחוף כדי לתקן את המצב ושהמוצרים שלכם לא יתקלקלו מפעולה לא סדירה של המקרר.


חברת SSl מעסיקה טכנאים המסוגלים לטפל בכל בעיה אפשרית שצצה במקרר. הטכנאים של החברה מתעסקים בכל סוגי המקררים מכל סוגי המותגים ויודעים לתת מענה אישי תוך שימוש באמצעים איכותיים בלבד ותשומת לב לכל פרט ופרט.
כאשר יש סתימה בצינור הניקוז הנראית לעין – טכנאי מקררים צריך לאתר את מקור הבעיה והתקלה, לזהות את הצינור הסתום ולפתוח את הסתימה בכל מיני אמצעים העומדים לרשותו. רק אז הוא יוכל לדעת בדיוק מה עליו לעשות – אם להחליף את הצינור כולו או רק חלק מסויים.


אם אתם מזהים נזילה באזור מסויים במקרר – כנראה שהצינור סתום והמים יוצאים מכל מקום אחר שהוא לא מצינור הניקוז. ישנם מצבים שהצינור ישן או בלוי ויש צורך להחליף בחדש או שהצינור עם סדק כלשהו או קרע ולכן טכנאי ידע לטפל בהחלפתו במהרה.
סתימת צינור הניקוד נגרמת מחדירת לכלוך או שאריות כלשהם של מזון או אבק ובמקרה כזה – הנזילה תקרה מיד. כאשר מצב כזה קורה זה אומר שהמקרר לא יפעל כראוי באופן מיידי או תוך מספר שעות מתחילת האירוע.
כל מצב בו יש נזילה מהמקרר תדרוש הסתכלות איש מקצוע או טיפול בצינורות מאחורי המקרר. לעיתים נדרש לרכוש צינור חדש או תיקון נקודתי של הצינור.


למעבר לחנות החלפים שלנו :

לקבלת שירות תיקון לחצו על חייג עכשיו: