Last updated by at .

המדחס במקרר תפקידו לדחוף את גז הקירור אל צינור הגז וכך למעשה לדאוג שהמקרר יקרר ולא יעשה פעולות חריגות במהלך עבודתו. כאשר המדחס לא פועל כראוי – כל המקרר לא יפעל כמו שצריך ובכך המוצרים שלכם עלולים לא להתקרר ולהתקלקל במהרה. יש לשים לב בבירור לכל מצב שכזה ולהסתכל גם על הצד האחורי של המקרר כדי למנוע תקלות מהסוג הנ"ל.
כאשר המדחס מקולקל – המקרר לא יפעל כראוי ולא יקרר את המוצרים שלכם כמו שצריך.
אם המדחס מתקלקל, ברוב המקרים תשימו לב לרעשים חריגים מהמקרר, ריח או עבודה לא טובה של המוצר.


תיקון מדחס המקרר עלול לעיתים להיות יקר מאוד, אך עם עבודה נכונה ואחראית של איש מקצוע מוסמך ומורשה התיקון יהיה עם מחיר אטרקטיבי והולם. יש לוודא שהטכנאי שמגיע לביתכם יודע לטפל בבעיה באחריות ובמסירות ולתת לכם ביטחון מלא על תיקון הבעיה מבלי שתצטרכו לדאוג לכך. הטכנאי חייב לדעת את כל מרכיבי המקרר ולהכיל ידע רב על כל סוגי המקררים, הישנים, החדשים וכל המותגים המתקדמים.
לעיתים, ימליצו לכם לרכוש מקרר חדש. כאשר המקרר ישן, סביר להניח שהמדחס עשה את שלו. תמיד תשימו לב להשוות בין מחירים ולראות האם עדיף להתקדם עם המקרר. במצב שממליצים לכם לרכוש מקרר חדש – דעו מול מי אתם מקבלים את הייעוץ וחשוב לוודא את הסיבות לנאמר.
תקלת מדחס היא תקלה נפוצה במקררים ישנים או במקררים שנמצאים שנים רבות בביתכם, אם תחליפו מדחס באמצעות טכנאי – וודאו כי יש אחריות על התיקון, שהמדחס מתוקן כראוי ולא תקבלו הפתעות נוספות בשנים הקרובות.

למעבר לחנות החלפים שלנו :

לקבלת שירות תיקון לחצו על חייג עכשיו: