Last updated by at .

תפקיד המאוורר במקרר לפזר את כל האוויר הקריר בין כל המוצרים על מנת לא "לפספס" אף מוצר שמיועד לקירור במכשיר שלכם באופן שווה. כאשר המאוורר לא מבצע את התפקיד הנ"ל – המקרר יכול לא לפעול כראוי וליצור בעיה עם כלל המוצרים שנמצאים בקירור.

אם המאוורר שלכם מתקלקל, המקרר לא יעבוד כמו שצריך ולא ידאג להגיע לכל המוצרים בפעולת הקירור שלו – דבר שיפריע מאוד לפעולת המכשיר ויגרום להצטברות קרח. המאוורר יוצר איזון בהגעת האוויר לכלל המוצרים ודואג שכל המוצרים שנמצאים במקרר יקבלו קירור נכון ושווה.

כאשר המאוורר שלכם במקרר מתקלקל, לא תמיד צריך לרכוש מקרר חדש וישנה אפשרות באמצעות טכנאי מקצועי ואיש מקצוע לתקן את המאוורר או את מנוע המאוורר ולדאוג לקירור המקרר מחדש. יש לוודא שהטכנאי שמגיע לביתכם מכיר את כל סוגי המקררים מכל סוגי המותגים ויודע לתת מענה ראוי למצב. הטכנאים חייבים להכיר את כלל מרכיבי המקרר ולהעניק טיפול אחראי ובטוח כדי להעניק חיים ארוכים מבלי דאגה למוצר שלכם.

כאשר המקרר שלכם יעשה קולות מוזרים או קולות שמגיעים מאחורי המקרר, סביר להניח שמקור הבעיה היא במאוורר שלא תקין או פועל כראוי. חשוב לשים לב לכך בכל רגע ובכל זמן שאתם נמצאים ליד המקרר כדי לדאוג לפעילות סדירה ויום-יומית של המכשיר.

אם אתם זקוקים לשירות טכנאי מקררים שיתקן עבורכם את הבעיה – בחברת SSl פועלים רבות בדיוק במצבים כאלה וידעו לתת לכם טיפול אחראי עם מחיר אטרקטיבי במיוחד. אנו פורסים טכנאים בכל רחבי הארץ המעניקים שירות מהיר, יעיל, איכותי ומקצועי מאוד.

למעבר לחנות החלפים שלנו :

לקבלת שירות תיקון לחצו על חייג עכשיו: