Last updated by at .

גוף החימום במקרר פועל על מנת להפשיר את הקרח שמצטבר במקרר כתוצאה מקירור מסיבי. אם גוף החימום שלכם יתקלקל, הקרח שמצטבר עלול להינמס וליצור נזילה שתפריע לשגרת חייכם ותדרוש תיקון בעל מקצוע. מצב כזה יגרום לפעולה לא סדירה ולא טובה של המקרר וידרוש הסתכלות מהירה של איש מקצוע מבלי שייגרם נזק נוסף למקרר.


טכנאים שונים מתעסקים רבות במקררים ופועלים על מנת לגרום למקררים שזקוקים לטיפול לעבוד כראוי. גופי החימום הם מרכיב חשוב בכל מקרר ומחירם משתנה בהתאם לסוגי המקררים.
כל טכנאי יודע לתקן כל סוג מקרר מכל סוג מותג בהתאם ליכולותיו.
תמיד כאשר אתם מזמינים בעל מקצוע אתם צריכים לוודא שהוא יודע לטפל בכל סוגי הבעיות בכל סוגי המקררים והמותגים ושהוא מכיל ניסיון רב וידע כדי להרגיש ביטחון מלא בזמן הטיפול בתקלה.
גופי החימום הם חלק בלתי נפרד מהמקרר וכאשר הם מתקלקלים הם עלולים ליצור נזילה שתגרום לאי נוחות בבית ותדרוש החלפת המרכיב או תיקונו באמצעות טכנאי שמגיע עד לבית הלקוח. מצב כזה כשגוף החימום לא פועל כראוי יגרום למקרר שלכם לפעול בצורה מוגבלת מבלי שתוכלו להרגיש נוחות עם קירור מוצרים ועם המכשיר שלכם.


ישנם גורמים רבים להצטברות קרח במקרר, הגורם ההגיוני ביותר שבגללו הקרח לא מופשר הוא גוף החימום שפועל כל כמה שעות להפשרת הקרח. פעולה זו מסייעת למניעת הצטברות קרח בדפנות המקרר ולפיזור האוויר בכל אזורי המקרר. גוף החימום יוצר איזון בין הקירור שמתבצע במקרר ויודע לדאוג שלא יצטברו חסימות באמצעות קרח רב.
בכל בעיה כזו שצצה – יש צורך בטכנאי ואיש מקצוע אמין ויעיל שיוכל לטפל בבעיה בהקדם.
חברת SSI מפסקת שירותי טכנאים ברוב חלקי הארץ.
עוד תקבלו אפשרות לרכישת גוף חימום למקרר ,וכל סוגי החלפים.

למעבר לחנות החלפים שלנו :

לקבלת שירות תיקון לחצו על חייג עכשיו: